I always gave you another chance to make it right


Ska börja blogga nu lite oftare, när jag har tillgång till en dator.
Kan nämnligen inte skriva via luren. Något konstigt..

Bilder är ej från igår utan från Småland/Blekinge!

Har varit i Småland ungefär 3. Hade jätte kul.
Festade,hittade nya vänner,gick på klubbar,träffade på Gurkan och gick på blindejt haha.
Ja det hände en del!


Men igår så var jag i Thorilplan med Sara och hennes kille, med hans vänner på en fest.
Var inte på topphumör så det blir ju mest att man sitter, små snackar lite, checkar
the phone då o då. Haha! Inte likt mig men humöret var som det va.

Åkte hem tidigare än väntat. Anyway. Idag ska jag till Kista med Philippa och tjejerna.
Sen får vi se vad som väntar ikväll. Bye! /Hanna


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: