..

Jag mår dåligt då och då. Nej jag känner saknad, ångest,övergiven och ännu mer saknad. Du har förstört mig.
Jag vill så gärna hata dig men jag kan inte. Jag måste accpetera. Men jag vet sanningen varför kunde du inte bara säga som det var/är? Du är förändrad. Du är inte han som jag blev kär i. Du är någon annan, någon som bryr bara om vissa personer, som ger dig hög musik och alkohol. Detta är du nu. Han jag föll för, ja han brydde sig om andra, han brydde om att säga sanningen, han brydde om att ge rättvisa. Jag minns allt, allting som vi har pratat om, skrikit om, skrattat åt.
Minns första gången du att du älskade mig. Första gången du gav mig en kyss. Jag saknar DIG. Vi fungerade.
Alla säger det, alla såg dig och mig, inte jag och sedan du. Tack.. Tack..

Åker iväg nu till bergshamra en stund sedan ska jag hem. Hem och gråta i floder.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: