Visst var jag aldrig perfekt på alla plan. Men jag försökte visa dig att det var Dig mitt hjärta slog för


Dom senaste dagarna så har mina dagar bestått av tårar hem på bussen. Ensam.
Inte vill man lägga onödiga tårar på någon. Men det är svårt när man har haft en person i 1/2 år nästan.
När man har gått igenom jobbiga saker tillsammans och underbara saker tillsammans. Jag önskar att han kunde erkänna det vi andra ser.
Han är en rädd liten skit. Ja..


Hur som helst det har varit sjukt jobbigt den senaste tiden så jag har försökt dränka mig själv i skolarbeten.
Har gått helt okej! Ska skriva en inlämning och förberedda mig inför min redovisning imorgon. Men tror att efter det går jag på min promendad. Behöver känna ren luft och bara försöka bara vara.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: