Mitt hjärta ska för evigt slå för dig


Jag må vara ensam, jag må vara vilsen men mitt hjärta slå än idag för dig.
För evigt ska en bit av mitt hjärta slå för Dig. Jag må inte vara Din och Du må inte vara Min.
Men för evigt är vi varandras. 
I varandras famn om nätterna är underbart. När jag vaknar upp, jag ligger och ser på dig, du känner mina ögon i nacken. Du vänder dig mot mitt håll. Lägger ditt ben på min mina ben,du lägger din arm på min mage. Lägger ditt huvud närmre min hals, Jag känner hur du luktar på mig. Och gosar mot mig. Det är underbart. '
Att vi äntligen kan vara i varandras famn utan att det ska kännas konstigt.
När vi ses på en tidig morgon. Hälsar vi som nära vänner men nu för tiden har vi något mer.
Vi båda vet att vi vill. Du vill ha tid, jag vill ge den tiden för en bit av mitt hjärta slår för evigt för Dig.
Jag vill inte bli sårad igen. Jag vill inte ligga på golvet gråta hysteriskt, tanken utav att mitt hjärta slår för just Dig och ingen annan. Jag har försökt hitta någon annan. Jag fann en fin pojke som fick mig känna mig omtyckt. Men  han hade inte det Du hade.
 Jag sänker dig från den extrema höjden du bär på medans du höjer mig från min låga höjd. Tills slut hamnar vi på mitten tillsammans. Finns ingen bättre kemi.   
/Hanna


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: