Friends?




-Vänskap är som relationer..
Alltid någon som missuppfattar.Jag strävar efter en balans. Men varför i helvete ska jag sträva efter något som inte existerar i någon relation? Jag har fått skit kastad på mig, av mina närmaste. Det är väl alla haters som ska mata mig med skit som jag sedan ska spy ut? Inte är det av de som jag älskar?
Vet inte hur månger gånger under detta år jag har märkt vem ens riktiga vänner är och inte.
Jag är inte omtyckt av alla. För jag säger mina åsikter till DEN personen. Jag har mina gränser. Går du över mina gränser, så har du hindrat mig för att må bra. Det är inte Okej. Inte okej för någon människa!

Gjort mig sårad en gång är okej andra gången. Ja då är jag försiktig med dig. För såra mig tredje gång.
Ja då brukar jag säga Hejdå. Finns undantag. Men det finns en gräns. Den gräns ska man inte gå över.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: