Jag södermalm?


"Förortsperioden"(ÄLSKADE MINA SNEAKERS)


Nuvarande period.

Jag har bytt gymnasium nu 3 gånger. Alla mina klasser har trott att jag var en snobbig tjej från Södermalm?
Alla klasser fick lika stor chock av att jag bor just i Hallonbergen. Och jag inte alls är en snobbig brud.


Och det är synd att man dömer någon så fort någon kliver in i ett klassrum. Ja jag har på mig fina kläder, tänker på hur jag ser ut. Dock har jag haft min förortstid! Jag hade på mig mjukisbyxor, koss, hoodtröja,tajts med ett långt linne, mössa,hade svart hår och pratade rinkeby-svenska IBLAND. Men har alltid lyssnat på hiphop/rnb. Allt från Ken ring & Duane Stephenson till David Guetta.

Jag har märker att direkt i skolan så fixar alla en liten grupp att hänga med. Medans jag går till alla, satt med killarna häromdagen, var med ena "tjejgänget" i min klass andra dagen. Alla hänger med dem som är mest lik en själv, och då snackar jag inte om personligheten utan sättet att bete sig.

Jag vet inte riktigt vad jag passar in i min klass? Jag är en pojkflicka men kan vara en riktigt flickflicka.
Samtidigt som jag passar in med "invandranarna" så passar jag in med svenskarna i min klass.
Första dan så var jag bara med svenskarna för dem andra tjejerna trodde som sagt att jag en snobbig brud från Södermalm. Say what btw?! Anyway.. 
Vet inte riktigt vad jag ville komma med detta inlägg.. Ville nog bara skriva av mig litegran! :)

Kommentarer
Anonym

Ingen tyckte du var snobbig, och alla har inte självförtroendet att hänga med alla. men trevlig är du iaf :) vilken är huvudsaken

2011-09-18 21:48:00
Hanna

SV: Hej vet inte vem du är eller vilken klass ifrån hehe? :) Men jag menade inte alla i alla klasser utan några. Och det har jag fått höra. Men tack för du tycker att jag är trevlig, det glädjer mig! :D

2011-09-19 19:35:03
URL: http://hannelise.blogg.se/
Philip

Fördomar är så typiskt. inget att bry sig om.

Att folk tkr att du är snobbig är ju bara bra :)

hellre det än whitetrash ;D !

detssutom är det nog dig som killarna tittar på!

2011-12-12 00:54:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: