Härlig måndag..

Hello idag var jag i skolan. Så härligt att vakna klockan 6:45 och sedan skynda sig till tåget för att kunna hinna i tid plus att åka med Adam. Great jag missar det. Springer i spöregnet med ett paraply och ens pappa som skriker att jag måste gå upp tidigare. Men fick ett sms i tunnelbanan när jag var extremt varm att pojken hade också missat tåget.

Så vi gjorde sällskap till skolan. Hittade inte till salen där min lektion är, det är liksom över 400 salar..
Hittade den inte, gav upp. Hittade killarna i min klass. Vi började tydligen 9:20.. GREAT!!!

Men sen hade vi ingen samlektion, ännu mer great. Men efter allt besvär gav Adam mig gifflar. Härlig prick det där!

Sedan kom Philippa, Siri , Nika och Siris gulliga pojkvän Burak. Vi åt på macedonalds sen tittade vi på second hand butiken vid Odenplan. Rätt nice. Sedan drog vi iväg till Bergshamra där Julia skulle komma. Där stötte vi på Elias och Victor. Härliga prickar dom med!  Efter ett litet tag åkte jag hem. Hade fett med huvudvärk!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: