Eva och Adam


Denna bild är inte porr utan konst!

Varför är vi så onöjda med våra kroppar? Eller den frågan är inte svår att besvara.
Men varför ska vi bli så förbannat indragna i röran där man vill bara vara smal och ha big booobs??

"Jag vill" gå upp flera flera kilon sedan ta på mig något, lite sexig så där och sedan skrika i en megafon att Jag är jävligt sexig.
Fatta vad man höjer sitt självförtroende!?!?!?

Men dock är jag i den röran och jag vågar inte. Jag vill vara smal. Pinne? Njaa röven ska vara kvar och mina små bröst.
Ja ,för stora bröst har jag ej.

Jag vill typ vara Eva. Ingen konkerens , jag har min Adam. Han kan bara gilla mig och  tycka att jag är snygg för jag är den enda människan med bröst och vagina. True story. Låter grovt men vi tjejer gör det för vi vill vara snygga, för vem egentligen? Andra. Och om jag levde där så skulle det bara vara jag och Adam.

Over and out.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: