Perfektion..


Hur ska jag inte kunna vara nöjd med min egen kropp n är det skriker om en viss perfektion i det samhället jag lever i?


Har ni tänkt att det är faktiskt rätt konstigt att man har ger namn till jeans som skinny jeans? Jävla tjat.
Jag började gymma när jag var 14?! 14 liksom.. Barnrumpa.
Okej jag förstår att man tränar i den åldern med en viss sport. Men om jag skulle höra en 14 åring säga- Jag går till gymmet nu. Egentligen ser det inte alls konstigt ut men om man tänker efter,
vad tidigt man börjar med att skapa en perfektion  egentligen?

Gäller båda könen! Killar ska ha muskler och tjejer ska vara smala.

Det bra med träning, kan rabbla upp hur mycket som helst varför det är JUST bra att träna minst 1 gång i veckan, 
men att träna för en viss perfektion är det verkligen psykiskt hälsosamt?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: