Det kommer funka, måste funka..


"Jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana.
Våra stunder vi hade, tankar idéer
din lukt i din nacke, pussar och skrattar.

Det gick för fort, vi vände blad.
Från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av.

Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
jag nästan,jag nästan skäms över att säga det högt
ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill.

Det kommer funka,måste funka, någonstans där finns vår plats.

Den enda personen som har tagit min tankekrat 24/7

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level

Han var bäst,försök att överträffa det ja.

Jag älskar dig, så vi kanske kanske kanske syns igen!"


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: