Dresses

FESTKLÄNNINGAR - TIGER OF SWEDEN / KALE PRI DRESS - NELLY.COM
Den som kostade runt 2000 kr.
FESTKLÄNNINGAR - AWEAR / BIANCA FEATHER PRINT DRS - NELLY.COMImage 1 of ASOS CURVE Midi Dress With Peter Pan CollarFESTKLÄNNINGAR - PAPRIKA / CORSAGE TRIM GRADUATE DRESS - NELLY.COMFESTKLÄNNINGAR - VILA / ELLA DRESS - NELLY.COMFESTKLÄNNINGAR - SNOB / JEANA DRESS - NELLY.COM
Godmorgon! Just nu sitter jag inne på Nelly.se och letar efter en klänning till dem två bröllopen vi ska på, åt mamma. Jag har redan visat henne några men mamma har så svårt att bestämma sig. Jag hittade en sådan sjukt snygg klänning åt henne. Men den kostade runt 2000 och hon vill inte betala en klänning för 2000.
Dock kan jag förstå det...  Hur som helst så här är dem jag har tittat på åt henne!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: