Du alltid den som följer mig hem onykter eller nykter.


Godmorgon! Eller inte direkt godmorgon men hur som haver! Jag var på fest igår i danderyd/sollentuna.
Varit riktigt skoj och ingen direkt besvikelse. Dock så stör jag mig på när andra pratar om pengar..
Lite irriterande. Jag är inte intresserad av dina pengar. Men det var kul i alla fall där! Jag och Julia kom hem vid 2 tiden, rätt skönt, vi var väldigt trötta. Vi käkade lite natt-mat i grillen där jag bor. Det blev gratis mat för oss. SOFT!Vi snackade med lite boys som satt där också sedan vinglade vi hem. skämt o sidå!

Nu ska jag börja klä på mig och äta på en grekisk resturang med pappa och min syster. Sedan lär det bli så att jag hjälper Julia att vara barnvakt.... Jag är en jävligt snäll vän! Hihi! Pusss!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: