Sluta upp och tjata om all hjärtans dag, Gå ut och fira singel livet istället

All hjärtans dag. Första alla hjärtans dag på två år som jag är singel, nice!
Jag kan gå och köpa en chokladask till mig själv och gråta eller så kan jag fira den dagen med             
mina  vänner och alla andra singel människor? Kör på det andra altenativet.


Visst tycker jag det är mysigt och ligga och äta choklad och mysa men nja. Jag är singel mer kan jag inte göra.
Varför är det en så depprimerande dag för? Kärlekens dag för förhållanden? Jag ger min kärlek till mina       vänner och familj istället. Och pengarna lägger jag på mig själv och inte på någon kille. Det är också ett PLUS!

Kommentarer
Miski

FIRA SINGEL LIVEEET! Wooohoo, inget fel med det :) Jag kommer dock fira hemma som vanligt, med filmer som bli my valentine ;)

2012-02-06 17:34:59
URL: http://dachaarma.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: