top-man


Hejsvejs.. Det har varit en sjuk jobbig morgon.. FLM tänkte jag när jag vaknade för den första lektioken var med "Hilan" som knappt kan prata engelska, inte ens i närheten av förståelse när hon pratar på engelska!!!
Alltså skulle jag ha gramatik prov och det gick väl hyfsat OKKK.

Efter skolan drog jag, Piero och Nicolas till stan. Mina sköna boys gick catwalk inne i provrummet på Topshop.
Riktiga TOP-MAN!!! Hur som haver så åkte jag till Julia och nu ligger vi här i sängen och myser, mmhh.

Gaser av fisar svävar över oss, Härligt ? LOVE IT. Efter myspyset ska vi träffa Isak vita.
NU SKA JAG INVANDRA JULIAS KÖK VI HÖRS!!

PS BLOGG.SE BLIR ERROR NÄR JAG LÄGGER UPP EN BILD PÅ MIG OCH JULIA FÖR VI ÄR SÅ SATANS SNYGGA IDAG!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: