Kanon allt är kanon älskling


Hej du! Nu har Lisa fisa gått och det ska bli så jävla kul,ursäkta ordet men det ska verkligen bli kul att vi äntligen får åka utomlands tillsammans. Vi har velat detta sedan tiden vi lekte spion,gjorde dockhus osv!!!!

Denna sommar ska bli KANON!!

Detta år känns "mitt år". Hände mycket förra året i mitt liv. Jag och mitt X gjorde(dock kommer jag nog alltid älska honom och bry mig om honom. Han var min klippa nästan i två år.) Hur som helt var det sjukdomar hit och dit. Och när jag tänker på vilka fina vänner jag, vilken underbar familj, människorna i min klass, skolan, mina helger. Så ska jag skatta mig lycklig. Ja! Jag är glad över allt jag har. Och hur långt jag har kommit med mig själv.

Nä nu ska jag fortsätta göra mig iordning sedan ska jag hjälpa mamma med maten. Puss!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: