Låter korkat eller hur?


Jag vill få blickar på mig. Jag vill vara en snygg tjej. Låter korkat eller hur?
Men nej! Alla dessa onyttigheter som har hamnat i min kropp dessa veckor har fått mig att känna mig som en Kossa. En kossa som aldrig bli mätt. Känner mig definitivt inte snygg. Och det är viktigt att känna sig vacker, känna sig nöjd med en själv. Jag vill känna mig som en sexbomb! Åh.
Är jag inne i en ful-period? Nej. Självkänslan som jag har är snart borta med vinden.
Jag vill gå på ute på stan och känna mig snygg. Hela detta låter som en tonårs flicka som är osäker. Men problemet är att jag känner mig inte osäker! Jag känner mig säker i mig själv men inte med min kropp. Två olika saker..  Imorgon ska jag till gymmet och börja äta nyttigt. Godis bordet vi har i vardagsrummet är snart rensat,skönt det. Till våren ska jag bli en riktigt sexbomb. Hej då /Hanna


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: