Lite så där smått och gått

Du heter: Hanna Åström

Smeknamn: Hanna Panna & Hanna Banana

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beror ju på vad jag sörjer för..

Beroende av:

Lycka och träning

Vad tror folk om dig?

Ja du, hoppas på något positivt i alla fall..

Stämmer det?

I Hope so

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon och att jag alltid är snäll mot andra

Hur imponerar man på dig?

Genom att vara sig själv. Få mig att skratta eller säga nånting klokt! Men mest blir jag imponerad av människor som är " sig själva".

Brukar du skratta för dig själv?

Ofta! Och till slut skrattar jag åt det att jag skrattar i min ensamhet!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Bästa!<3

Har du haft sex idag:

Nix!

Hur svarar du i mobilen:

Hej den är Hanna, Hello, Hej! Beror på vem som ringer!

Vem ringde du senast?:

Julia

Vad sa den du senast med den du pratade med i telefon:

Ja jag lovar mamma, jag ska vara försiktig.

Antal timmar sömn inatt:

Alldeles för få, kanske 6 h...

Sov du ensam:

Ja inatt gjorde jag det

Brukar du komma i tid:

Ja men aldrig i god tid ;)

Hur känner du dig nu:

Glad, orolig på ett sätt.

Favorit dryck på morgonen:

Oboy!

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Sällan före tolv.

Är du blyg?:

Ja, ibland.. Vissa tillfällen. Men har blivit bättre med det!

Sysslar du med någon idrott:

Plugg,plugg och träna! Vänner på helgerna

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej men attraktion kan uppstå

Har du spytt offentligt:

Ja, USCH!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex.

Är du nöjd med ditt liv:

Jag är mer än nöjd.

Är du bortskämd:

Både ja och nej. Jag har alltid haft vad jag behöver men också fått lära mig att man måste jobba för att få något och att det också ger mera glädje när man får det man vill ha, om man har slitit för det :)

Vad gör du i morgon:

Imorgon ska jag till skolan sedan spinning med min syster

Vad är det värsta du vet?:

Falskhet, ormar, hajar och riktigt fult dubbelmoral

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja jag är så lyckligt lottad. Jag älskar mina vänner!!

Vad är det finaste du fått?:

Oj har fått mycket fint. Men nog fejk örhängen med pärlor av pappa när jag var jätte liten.

Du samlar på:

Minnen och grejer som jag har gjort med Lisa, t.ex båtbiljetter,filmbiljetter osv..

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Lisa, mina systrar och Julia

När grät du senast:

Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Jag skulle resa, spara och ge lite av den delen till min familj!

Vill du gifta dig:

Yes!!

Vill du ha barn:

Ja definitivt!

Är du musikalisk?:

Jag skulle kunna säga det!

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten!

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Många gånger.

Biter du på naglarna:

Gjorde men dock inte längre hihi

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: