obs min egen starka,personliga åsikt


Sitter och kollar på Irne Huss på canal+. Det handlar om en våldtäksman.
Det får mig att tänka på hur förjävligt det är. Jag tycker våldtäkt är värre än mord.
Helt ärligt!
Det är värre att leva med en sådan händelse, en sådan traumatisk, hemsk händelse i sitt liv
än att bli mördad. Man blir skadad för stunden om man blir mördad under "akten" men man är skadad för livet efter våldtäckten, under och efter.
För jävligt rent ut sagt. Nästan så jag vill säga låt dödstraff införas i Sverige och  männen/kvinnorna lida genom processen.

Visst låter jag hemsk? Ja men det jag har fått uppleva (nej jag har inte blivit våldtagen) så har jag faktiskt ganska starka, personliga åsikt om just våldtäksmän!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: