2 Frågor


Jag fick en fråga av en anonym person. Som frågan var hur jag är som person i ett förhållande och om jag har svårt att bli kär?

1: Jag har otroligt svårt att bli kär i någon. Det kan ta upp till flera månader dock har jag lättare för mig att bli intresserad av någon. Men just nu har jag nog extra svårt att falla för någon efter mitt förhållande med mitt X.
Han var ju liksom stjärnan i mitt liv ett långt tag. Jag är väl rädd att bli sårad igen och nog rädd att den personen jag skulle börja inledda ett förhållande med inte skulle göra mig lika lycklig som jag var i mitt tidigare förhållande. 


2:
Jag som person är extremt kärleksfull av mig. Vill alltid göra saker för min pojkvän, så som att göra frukost på morgonen. Jag älskar att mysa, jag är hellre med min pojkvän än ut och festa.

Men jag kan faktiskt vara lite svartsjuk, men det beror på om den personen jag har förhållande med har gjort så jag har svårt att lita på den. Jag är alltid öppen för diskussioner hehe, om det något som stör mig säger jag det.

Det är ganska svårt att förklara hur jag är som person i ett förhållande för andra kanske inte har uppfattat mig som det. Men jag tycker som sagt att jag är väldigt, väldigt kärleksfull av mig. När älskar någon så älskar jag den personen jävligt högt och jag har så svårt att sluta älska någon.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: