imponerande


Som många har hört och läst så var Hanna Widerstedts personlighet fejk. 
Allt var ett skådespeleri. Starkt jobbat och mycket cred förtjänar hon!

Jag själv skulle ALDRIG klara av att spela ett sådant skådespeleri som hon gjorde.
Hon lurade många i Sverige. Detta var hennes konstverk skrev hon ut på sin "nya blogg".

Som sagt skulle jag inte klara av att spela en sådan person som hon spelade, jag skulle nog brytas ner totallt, knäckas, bli mosad av alla kommenterarer, hon DAGLIGEN fick. 
Men hon klarade det! Hon gick både ut via videoklipp på youtube, på bloggen och sedan tog hon skådespeleriet med till Big Brother. 

Jag trodde inte på denna karaktär hon spelade i början, hon verkade alldels för blåst och hemsk för att vara på riktigt.  

Men.. Ja men.. jag började tro på denna karaktär, karktären Louis Vulgorette som hon själv kallade den. 
Jag är överraskad fast ändå inte. 

Skönt att detta är nu över. Ju mer dåliga ideal som försvinner desto bättre!

Men jag kan inte sluta fundera över om allt detta är ett skämt? 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: