Chris brown till Sverige

Tumblr_macqvdah5m1ryyrn7o1_500_large
Ni har väll inte missat att Chris anländer till globen den 19 Novemver detta år för göra en fet show för oss fans?


Jag skakade helt ärligt när jag fick höra detta. Min snälla vän Julia vet att jag är totallt GALEN i hans musik så hon sände iväg ett sms till mig och berättade. Det var de ENDA jag pratade om hela dagen i skolan. 
Ha-ha tönt.. 

Jag säger bara tur att jag inte köpte Swedish house mafia biljetterna. Dock skulle det vara tungt att gå på deras konsert men nja har varit ett Chris fan längre liksom! 

Jag ska bjuda Lisa på hans konsert! 
1: Vi gick förra gången när han var här år 2009
2: Hon fyller år i November. Passar perfekt!!! 

Åååååh jag är så glad. Jag har hittat en sida där man kan förboka biljetterna så jag slipper vänta tills imorgon, så nu väntar jag bara på mamsi ska komma hem från jobbet så är det bara att boka!!!! 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: