Ibland blir det bara för mycket


Jag och mina grabbar. Love Big Time!


Felix och Nicho!

Jag och sköna fest kompis


Friends!

SKÅL!

Shot-glas

Jag har varit borta från bloggen och ganska mycket av det sociala livet via internet då.

Jag har festat mycket och pluggat. Känner faktiskt hur jävla sliten min kropp är.
Men jag har nog festat mest för att glömma vissa saker. Jag har inte velat kollat på tv, lyssna på depp musik som jag annars brukar göra, när jag är ensam. Jag har velat liksom bara känna mig lagom avslappnad i huvudet på helgerna haha.

Nej men jag har faktiskt inte velat ta det lugnt. Mest rädd för att tänka alldeles för mycket. Men denna helg som kommer, så är det lugna och mysiga kvällar. Min kusin kommer upp på fredag, blir väl att fika med honom och Lisa osv. Sedan på lördag blir det nattbio eller kvällsbio och sedan är det upp och hoppa på söndag för att jobba. Faktiskt så längtar jag!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: