I'm back!


Gustav som rev upp sina brallor på fyllan.. (Blekinge)

Boys Boys


Jag och Ida en kväll



En natt hem då jag ramlade .. HAHA


Jag och fina Naomi!


My girls! (Tilda och Lisa i Blekinge)


Blekinge





Jag och Julia!

JAG ÄR EN VAMPYR!

Avslutet på östesjöfestivalen (Blekinge)

Lisa på tåget hem till Stockholm hehe

Jag och Carl!

Andreas och Calle! (Blekinge)


Jag en sommar morgon på väg för att sola!

Adeline, Emma och Olivia!

Jag har haft en bloggtorka.. Men nu är jag tillbaka!

Hur har ni haft det? Jag har haft det helt OK! Det bästa med denna sommar var mina upplevelser, blekinge, Rhodos.
Tänkte lägga upp några bilder från lovet!
(Dessa är bara några av bilder från lovet som har varit)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: