Dom har något speciellt!

Jag älskar "black" guys. Jag tycker dom är så sexiga. När jag var tillsammans med mitt ex så älskade jag lägga min hand mot hans bröst för jag tyckte det var vackert. Jag har alltid älskat "svarta" killar, och det har mina syskon också gjort haha!Alla vi tre tjejer älskar "svarta" killar men det är nog mest jag och Jonna som gör det?

Det är något med dom som gör att jag tycker att dom är snygga. Dom är vackra på ett speciellt sätt.
Jag tycker även tjejerna är grymt snygga också! Min kompis Marie t.ex. Tycker hon är helt otrolig.
Fattar inte dom som kommenterar "svarta" personer , vi "vita" har ju bara en annan hudfärg egentligen men som sagt tycker jag dom har något speciellt.

T.ex har Jonna barn som är mulatter. Dom kommer bli så vackra när dom blir äldre! Det är något med mörhyade som fångar min blick. Just like that!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: