Doomsday right now

http://www.flickdirect.com/images/movies/doomsday/doomsday_1.jpg


Jag sitter och tittar på Doomsday. Det är blanding av action och skräck kan jag tänka mig. Den går nu på 6an.
Gud säger jag! Den är bra men lite för mycket blandning. Fattade inte ett skit när dom blev jagade av galningar. Det är ungefär som down of the death. Ett virus går och dom ska hitta det på andra sidan av muren.

Och dom som jagade dom är tydligen förbannade invånaren av andra sidan av muren för dom som har haft turen har lämnat dom mitt i skiten. Det har gjort att det är brist på mat så dom äter människor när dom får chansen. Dock bär dom inte på viruset. Just nu är jag inne i att dom letar efter någon Kane som kan ha botemedlet.

Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen nu. Kanske ändrar åsikt när den är slut.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: