ILGA


Hela vecka har min skola haft FN-roll spel och det börja närma sig mot sitt slut.
Dock har veckan varit slapp och riktig chill! Börjat 9-10 och slutat 11-13!! Sanslöst skönt.


Vi skulle ha aktioner idag men det ställdes in. Men våran grupp och några antal fler hann få uppmärksamhet av "pressen" och detta var våran aktion som är på bilden ovanför. Våran organistion heter ILGA.
Organistion är stöd mot homosexuella,transvestiter osv. Våran aktion var då "liksäckar" med namn på, och detta repenseterade alla döda som har mist sitt liv pågrund av sin sexuella läggning.

Men tråkigt nog gjorde vi allt förgäves då skolan bestämde att gruppernas aktioner ledde till konsekvenser.

Hur som have så drog jag till stan med Piero,Nicolas, Felix och Felix kompis efter skolan. Felix köpte en skjorta sedan åkte dem hem medans jag åkte till Julias skola. Därefter åke vi hem till henne , sedan gick vi till Q-lan och nu är jag hemma. Chill idag och imorgon blir det att fira Naomi!


Kommentarer
yasmin

heej, ni har en super fin blogg!

har frågestund i bloggen, besök min blogg..lämna

några frågor tack シ

2012-02-11 12:56:26
URL: http://ttwinnies.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: