The <3 day


Imorgon är det allas hjärtans dag. Första året på två år som jag firar som singel.


Jag är rätt avundsjuk på de som har sin kärlek att fira med. Jag älskar ju att ge presenter till någon man verkligen älskar. Men detta år spenderas den själv som sjuk.
Dock är jag nog rätt glad över att spendera den själv.
Jag tänker inte så mycket på att det är kärlekens dag imorgon. Inte så speciell liksom för de som är singlar.
Låt de som har förhållande få minst en dag om året. Vi singlar har ju för fan vår dag varje helg!


Imorgon ska nog fira genom dricka te, mysa i soffan med min katt medans en action rulle går.


Kommentarer
Patricia♔

Du får fira dig själv. Ge dig själv någon present, eller något gott att äta:)

2012-02-14 10:07:18
URL: http://patriciac.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: