Hamnat i ett depp hål


Jag har varit helt off från bloggen. Eller min dagbok? Aja who cares?
Jag är i alla fall i ett depp hål just nu. Jag tycker allt är jobbigt.
Skolan, vänner, familjen, musik, ex, tvprogramm. Jag vill liksom hamna i en koma.
Men ändå inte höra något. Jag vill höra mina sinnen. Jag vill förstå mig själv.

Jag är mig själv men ändå förstår jag inte på mig själv.

Jag pratade nyss men min killkompis i telefonen. Han var på fest, "full som satan".
Men han sa så fina ord om mig. Jag blev jätte glad. Vi pratade om allt möjligt dock
kunde jag inte undgå funderingen om han menade allt han sa? För han är min vän
så självklart kan man inte säga VISSA saker och ting rakt ut.

Jag har varit rätt onöjd med mig mitt utseeande en lång tid nu. Vissa dar tycker jag att jag
typ SNYGG SOM FAN. Men andra dagar tycker jag att jag ser ut som en rutten banan.

Mitt självförtroende har sjunkit till NOLL ikväll. Dock försöker jag höja det genom intala mig själv att jag är duktig som har kört ett spinning pass på 55 min. Tack för mig! Skriver mer imorgon.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: