Some girls chase boys…I pass them!

2012_10_love-quote-035655-643918-240-240_large2012_10_love-quote-035655-643918-240-240_large
Jag förstår mig inte alltid på killar. 


Även om jag hänger med killar nästan varje dag och får lite "inside information" hur de tänker kring tjejer så kan jag inte riktigt förstå.. De vill alltså ligga? Knappt någon i 17-18 års åldern vill ha ett stadigt förhållande. Undantag kan ske!  Jag vet inte hur många gånger jag har hört - Vi borde ses oftare, lära känna varandra mer, tycker du är snygg.

Men efter några veckor är dom försvunna. Jag är aldrig för på, om jag själv blir intresserad kan det hända att jag hör av mig några gånger om dan, men inte allt för ofta. Jag vill inte jaga killar. Vill inte känna mig desperat.
Är rätt reserverad av mig  Det kan väl vara för jag inte är en lätt brud. 


Om en kille helt plötsigt försvinner , inga samtal, sms, ingenting då vill jag ha en förklaring. 
Om den killen inte vill ses mer, eller någon annan orsak inte kan eller vill träffa mig mer eller bara vara vänner så är jag okej med det. Inte som mitt hjärta går i tusen bitar. Vill bara ha en förklaring, vill att man ska vara ärlig mot mig. Då kan jag acceptera saker o ting. 



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: