Ja denna är tagen från facebook

För varje som gillar svarar jag på en fråga!
1. Vill jag ta mitt ex tillbaka? Yes
2. Civilstånd? Singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Nej
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Inte var det idag i alla fall
... 5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Lisa och mina systrar
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Säkert
7. När var sista gången du grät mycket? Ojdu i don't know
8. Är det någon du vill göra allt för? Ja
9. Hur många kan... du berätta allt för? Lisa och mina systrar
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Ja.. Lördags natt
12. Beskriv dig själv med ett ord? Snäll
13. Har du något som hör till ditt ex? Oja, kläder....
14. Har du någonsin kramat en kille? Ja?
15. Fullständigt namn? Jag är en spion
16. Favoritlåt? Finns så många..  Men min favorit just nu, Chris Brown- Leave the club
17. Favoritfärg? Svart
18. Bästa vänner? Allra? Lisa
19. Person jag saknar som gillade min status? Ingen tog den från facebook såklart..
20. Vad heter killen jag gillar? Hemligstämplat!!!
21. Vad heter ditt ex? Vilket jävla tjat om honom!
22. Första kram? Måste väl vara från min mamma?
23. Senast kram? Lisa.
24. Senaste SMS från? Julia
25. Senaste person som jag har sett? Mamma,hon kom in nyss
26. Mitt missbruk? Finns för mycket, typ godis t.ex
27. Favorit butiker? Nelly.se , bikbok, monki, topshop t.ex
28. Vem jag berättar allt för? Lisa och min systrar ännu en gång?
29. Favorit djur? Katt
30. Lång? Jag? Nää
31. Vem har mitt hjärta? Han
32. Favorit film? Titanic , har faktiskt rätt så många.
33. En hemlighet? Jag biter på mina naglar när jag är stressad.
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10 självklart?
35. De flesta minnen med? Lisa
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Många.
37. De hetaste person som gillade detta status? La inte på denna som en jävla status, hade bara tråkigt & bloggen behövde uppdateras!
38. Vem jag inte kan leva utan? Min familj
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Lisa
40. Vem jag älskar mest? Min familj ( Lisa)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: