Mina ögon ljuger?

http://capello.nu/wp-content/uploads/cameron-diaz-bad.jpg
Måste sluta upp. Måste stanna upp nu. Titta på min mage, se hur uppsväld det är tack vare allt ätande. Äter för jag har inget annat att göra. För "lat" för att träna. Ser att mina ben faktiskt blir större och större. Eller inbillar jag mig?
Ser alla dess modeller på TV, på affisher. Så DÄR vill jag se ut. Snygg till sommaren, se att kilar spanar. För att kanske hitta någon som jag kan vakna upp jämte och älska. Känna den känslan igen. Fast känslan fick jag känna i söndags. Men det var inte samma sak. Vi är ju slut.

Jag vill känna mig super snygg igen istället för , ja så här.. Alla speglar är annolunda vilken ska man lita på?
Rädd att mina ögon lurar mig.

Byter kläder och börjar göra situps och benövningar. Vill känna mig svettig. Känna mig duktig!

Kommentarer
Rebecca

hanna, du har SKITFIN kropp och jättefint utseende! du behöver inte oroa dig nånstans <3

2011-05-17 20:51:30
URL: http://rebeccu.webblogg.se/
Anonym

Det där kallas för ätstörningar och desto fortare du inser desto fortare kan du börja må bra. Det är väldigt ovärt att oroa sig för hur man ser ut jämt, om du kan släppa det kan du börja tänka på andra saker, åstadkomma något och vara nöjd med dig själv.

2011-05-20 19:34:09
elsa

tänker också så, fast jag vet att det inte är bra... åhh det är så jobbigt :( men man ser ofta sig själv med blinda ögon!

du är jättefin!

2011-05-20 22:10:47
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: