Meg ritzh


Kom hem nyss från fotograferingen. Det gick så bra att ena fotografen blev helt chockerad att jag aldrig har hållt på med sådant tidigare. Han sa nog 20 gånger under tiden vi valde ut bilder att han tyckte jag var riktigt grym.


Det är alltid kul att höra att man är bra på något!! Sedan skulle han höra av sig till mig efter nyår då han vill att jag ska fotografers för hans hemsida och portfolie. Han skulle t.om rekommendera mig till en annan fotograf. Jag var riktigt nervös idag när jag åkte dit till studion. Tänk er att fotograferas med någon random sedan göra sin första fotograferingen? NERVÖST. Men det gick super bra!

Jag ska gå och äta nu blir fisksoppa med vitlöksbörd till MUMS!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: