Think Twice


Jag har varit och fikat med Julia som sagt och nu sitter jag här nyduschad. FRÄÄÄSCH!

Jag har tänkt på en sak. Varför ska vissa kommentera andras utseende negativt?
Jag har fått höra 2 meter lång haka t.ex haha. Jag skrattar så fort samma personer säger det.
För jag älskar mitt utseeande nästan alla dagar. Jag har ett annorlunda utseeande. Om det är min "2 meter långa haka" som gör att jag ser annorlunda ut, så säger jag Thank GOD! Varför skulle jag vilja se perfekt ut?Varför skulle jag vilja ändra på det som gör mig unik? Varför skulle jag bry mig om andras åsikter om hur jag ser ut? Jag är skapad såhär. Ingen är lik den andra och ALLA har något som gör en unik. 

Likadant idag när jag satt på donken med två vänner vid lunchen. Fyra tjejer sitter jämte oss och frågar vilken skola vi går i, vi svarar Östra Real och ur hennes mun kommer det OFC! Ja alltså såg vi snobbiga ut? Folk dömmer andra så himla lätt. Hon vet definitivt inte vart jag bor. Om jag skulle säga en kvart från Rinkeby bor jag. Ja då tror jag fan att bruden skulle bli stum. Människor dömer så lätt och slänger sina åsikter hit och dit.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: