Inspark


Jag var på inspark igår för Östra real. Var inte så jävla bra drag som jag hade hoppats på.
De flesta gick som drägg runt. Nej och musiken var inte på topp, enligt mig.
Men jag hade tillräckligt kul för att stanna där till halv 2.

Jag var helt slut när jag vaknade och sedan hör man byggarbetarna som jobbade med vårat tak
som vi ska få av förvaltaren, efter som vi får fimpar på trägolvet,leksaker,krukor,blommor osv.


Anyway innan insparken träffade jag A. Vi satt och snackade. Vi skulle egentligen fika men inget var öppet.
Men jag vet inte varför vi inte åkte till stan eller något?Hur som helst så var går kvällen/natten helt okej.
Ont i fötterna och trött. Ni väntar massvis med plugg och maten i mikron. Sedan ska jag kanske träffa A.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: