Ont i bröstet,ont i hjärtat


Ont i bröstet, ont i hjärtat. Något känns fel. Jag vill känna mig älskad så där igen av någon.
Vill höra att jag är vacker , att jag är underbar.Ge mig bekräftelse.
Vill känna den där känslan att vi saknar varann efter en dag,
det där speciella som finns när man älskar varann, när man älskar med varann.

 Jag vill höra att jag aldrig kommer bli sårad igen.Men Du kan aldrig lova mig det.
Jag vill detta men har jag gett mig in på något för reskabelt för mitt hjärta,min själ?
Jag vill inte veta av att den där dagen kanske kommer, då jag ligger på golvet, kan inte andas.
Känna smärtan från hjärtat, hur det bildas en pöl på golvet. Hur min pappa får ringa min bäste vän
så hon kan lugna ner mig. Jag vill inte gå igenom det där igen.
För det var den värsta dagen i mitt unga liv.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: