Skärp dig Hanna!

http://1.bp.blogspot.com/_fPIDCv73mgc/R451eTBv4NI/AAAAAAAAB-s/BfqVsWEgme0/s400/tr%C3%A4ning.jpg

Min vänner som känner mig så är jag ganska nyttig och hälsosam av mig. Visst äter jag inte bara nyttigt varje dag på en hel vecka, men jag brukar vara ganska noga. Träna regelbundet osv.Jag tar trappor istället för rulltrappor om det går.  Men den senaste tiden har jag börjat äta väldigt onyttigt och träna gör jag ingenting alls längre.

Lika fort som jag går ner lika fort kan jag gå upp. Det är hemskt. Jag känner mig jätte onyttig efter jag har stoppat i mig äcklig(god) fet mat.. Och nu måste jag börja skärpa mig. Jag mår faktiskt psykiskt dåligt utav att äta så här onyttigt och inte träna regelbundet. Jag får lättare huvudvärk, jag fryser lättare, grinig och trött...

MÅSTE SKÄRPA MIG. Från och med imorgon. Ska göra mig en varm choklad för sista gången på flera månader..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: