Bildbomb från igår


Kanske inte världens bästa kvalite på bilderna men dom duger?

Igår var jag och några vänner hemma hos en kompis. Lite folk kom dit, vi shotade, lyssnade på musik och snackade.
Det var jätte trevligt!! Sedan kom Julia, Carl och Ida förbi och det slutade att jag slaggade hos Carl med dom.


En av höjdpunkterna under kvällen var när jag träffade på en snubbe på Odenplan som kunde trolla!
Jag tyckte det han gjorde var jätte spännade och coolt när man har druckit några glas osv. Jag vet på ett ungefär hur man gör. Han hade nämligen små mjuka bollar som han trollade fram. Hehe!


Nu ska jag dra och kolla lite på tv och njuta att vara i min säng! Senare idag ska jag åka in till Kista för att köpa ett par jeans. Stan stänger ganska tidigt har jag för mig? Och vill gärna inte stressa iväg mig!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: