B-day


Godmorgon! Min var nog dåligmorgon!
Vaknade upp med feber,ont i huvudet. Jag har kallsvetats hela jävla natten.
Jag och Julia ramlade in runt halv 3 tror jag.


Vi började med att äta middag hemma hos B-day flickan.
Det blev lövbiff och pommes med bea. Satan vad gott!!!!!!!
Sedan hade vi det mysigt, spelade lite - "Jag har aldrig" sedan bar det av till Ritorp,
lyssnade på musik osv, tjejesnack. Jag och Vanessa hade riktigt girltalk!
Sedan åkte vi hem. Kändes skönt att alla vi tjejer umgicks igår.Vi käkade lite middag, snackade, skrattade osv.
MYSIGT! Idag blir det kolla på melodifestivalen. Ingen utgång eller något sådant pågrund av mig förskyldning..
Skönt. Pusssss


Kommentarer
Emelie

Hejsan! Har lagt upp lite tips på min blogg och hoppas de är något du ska gilla! :)

2012-02-11 16:07:31
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: