Depp depp depp depp help


Jag vill bara dra härifrån. Jag vill inte vara kvar här. Trött på vädret, trött på att göra vardagliga saker.
Jag vill slappna av. Jag kan inte ens slappna av när jag ligger i sängen utan att jag tänker på shit.
Så som skolan.. Senaste tiden har jag känt mig så jävla usel i A-L-L-T-!

Jag tycker att vissa lärare är inkompetenta idioter som får mig och halva min klass F i varenda jävla uppgift vi gör.
(OBS DÄR VAR ÖVERDREV JAG)
Jag har aldrig varit dålig i skolan. Jag har alltid varit duktig i alla ämnen förutom i matte.
Jag vill bara spola fram till sommaren då jag och min släkt + Lisa åker till Grekland. Jag vill dit NU NU NU NU.

Är det förskyldningen som har stigit mig åt huvudet och fått mig bli så depp??
Jag vill bara ta sönder något, skrika tills jag tappar rösten. Slå näven i väggen.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: