"I söndags natt vaknade vi av ett buller. Båten hade kört på ett isberg. Vi steg alla upp, tänk en sådan panik! Men icke trodde vi ändå att den skulle gå under, det var ju ändå världens största ångare."


Jag älskar Titanic. Den är enligt mig, en av världens bästa filmer!
Jag är så förälskad i Jack i filmen. Jag kommer ihåg när man hade VHS och jag kollade på filmen
tills den gick sönder, bokstavligt! Den helt fantastisk. Jag tappade räkningen efter 150 för så pass många gånger har jag sett den, och då är jag fullt seriös!

Jag har några vänner som inte har sett den och jag är så chockad, hur kan man ha missat denna UNDERBARA film? Den är storslagen! Så ni som inte har sett den, ladda ner/hyr , gör hur ni vill men man kan inte dö utan att ha sett Titanic PUNKT!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: