Skojs skull

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Pappa
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon svensk film med daddy
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?" Okej baby"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ring Ring bara du slår en signal!!
               9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Sedan onsdags kväll :(
   11. Vilken ögonfärg har du? Blu
12. När vaknade du i dag? 07:15
                                             13. Vilken är din favoritjulsång? Vet faktiskt inte, älskar julsånger!!
                                             14. Vilken är din favoritplats? Sängen framför TV
                                             15. Vilken plats föredrar du minst? Ute när det är kallt!
       16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor i en fin villa antingen i Sverige eller utomlands. Jag känner mina egna pengar men det gör ingenting om min man lägger till pengar när jag köper alla mina fina kläder,hihi!
                                             17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Daddy
19. Hur stor är din säng? 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, luftigt och skönt!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 hehe..
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Vilka städer har du bott i? Stockholm och sedan har jag bott i en by HAHA!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor,fryser så lätt om mina fossingar
26. Är du social? Oftast
27. Vilken är din favoritglass? ÅH ingen anning !!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Pappa gör alltid god mat
30. Tycker du om kaffe? Yesbox
32. Sover du på någon särskild sida av sängen? i mitten,överallt, upp och ner, på sidan.Älskar att sträcka på mig.
33. Kan du spela poker? hahahah nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Mysa är underbart
35. Är du en beroendemänniska? Kindof
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska,några ord på franska och spanska kan jag få meningar.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men då har jag inte skadat mig.
.40. Föredrar du havet eller en bassäng? Both man!
41. Vad spenderar du helst pengar på? K L Ä D E R
42. Äger du dyrbara smycken? Några
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Criminal minds, totally spies osv osv
44. Kan du rulla med tungan? Nä barnsligt..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj jag är roligast. Jag kan få mig alltid att skratta i alla lägen,arg som ledsen!
46. Sover du med gosedjur? Hihi ja..
47. Vad har du för ringsignal? Fade in to darkness
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En penna.
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? Nope
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ah för jag har körkort
53. Vilken var den senaste boken du läste? Vete fan ogillar böcker, not my thing
54. Läser du någon dagstidning? JA! Tidingar gillar jag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja Sofie modetidning
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Kommer inte ihåg, det var så länge sen.
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? Skrev något igår på lektionen men kommer inte ihåg vad
59. När var du i kyrkan senast? Alltför länge sedan.
60. Är du lycklig? Beror på vem jag är med och hur människor i min närhet mår.
61. Är du i ett förhållande nu? Nej. Boys det är bara att komma rawrr
62. Vad gör du på helgerna? Har kul , vara med kompisar och sover UT.
63. Har du någonsin varit full? Haha ja va fan.
64. Någon du älskar av hela ditt hjärta? Lisa och min familj, dock så finns det såklart vänner som jag älskar.
65. Någon/några som du känt hela livet? Lisa almost my whole life.
66. Senaste personen du kysste? Pissen dock var det en puss
67. Vad åt du senast? Myrägg som det kallas. scaryyy

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: