2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jadå, jag började gymnasiet och avslutade mitt första riktigta långa förhållande.
Höll du några av dina nyårslöften? Hade endast "nyårsmål", dom jag hade uppnådde jag.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej haha
Vilka länder besökte du? Nope.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? KÄRLEK
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Finns alldeles för många!
Vad är det bästa som hänt dig år 2011? Att börja gymnasiet.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Yes Yes Yes
Bästa köpet? Oj. Ingen aning!
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ähh en massa. Nya vänner, roliga händelser
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Snälla bli min igen, satan i gatan- Veronica Maggio men bla Chris Brown's House Killer Låt och även Tatanium med David Guetta!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och men mot slutet- Ledsnare
Vad önskar du att du gjort mer? Slappnat av och kissa på på killar :)
Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt
Hur tillbringade du julen? Hemma!
Favoritprogram på tv?Alldels för MÅNGA!
Bästa boken du läste i år? Läser inte böcker haha!
Bästa musikaliska upptäckten? Veronica Maggio
Något du önskade dig och fick? Njaaee. En bra klass.
Årets bästa film? Finns för många ännu en gång..
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade mig!?
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Stilren men cool
Vad fick dig att må bra? Vänner och sömn
Favoritmånad detta år? Pass pass pass pass pass pass !!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja! Om en viss person inte var dum i huvudet och förstörde allt.
/Hanna


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: