Bad day


Jag är så jävla förbannad. Jag åkte hem på bussen. En snygg tjej kom in och jag tänkte fan henne!
Jag såg ett kärleks par och jag tänkte fan dem! Jag är så arg på allt och alla just nu, i denna skitiga sekund.



När jag satt på bussen tänkte jag även på otrohet, eftersom The Voice frågade en fråga på deras grupp om otrohet. Jag säger alla som är otrogna är en osäker skit. Sorry but that's is the truth.

Om man ska vara otrogen varför i helvete är man tillsammans med någon annan? Upphetsar det en på något sätt, att ligga med någon annan? Dem som är otrogna kan ha olika saker varför dem är osäkra.

1: Personen har inte fått ligga så mycket
2: Saknar att kunna ligga med vem som helst


Då kan jag ge svar på alla dessa punkter!

1: Personen som inte fått ligga mycket, jaha so what? Du får ju ändå ut samma grej, bokstavligt(syftar på killar)
men som sagt man får ju ändå ut samma grej(Killar och tjejer)

2: Varför vill man ligga mer många överhuvudtaget? Bara äckligt..


Om en tjej ligger med många killar/tjejer. Är hon en hora? yes! Ligger en kille med tjejer/killar är han en så kallad "mans hora." Ja! Killar ni får inte någon posetiv uppmärksamhet, dock kanske bland era vänner. En grej till.

Om ni ska vara otrogna använd för fan kondom. Inte vill man få ett samtal och få höra-Hej jag är med barn jag tänker behålla det eller Hej jag kollade precis upp mig jag har klamydia eller t.om flatlöss. Mysigt..
Sedan måste ni berätta för er partner att kolla upp sig eftersom man ha smittat med någon könsjukdom.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: