Dagens tanke


Nu ska dagens tanke ramla på bordet.

Det är för jävligt att vara tjej. Jag har verkligen märkt hur jobbigt det är. Och konstigt nog har jag inte märkt det förens nu?!? Tjejer tar mycket personligt.. Även en tjej som jag.

Jag är inte van att ta saker o ting personligt men eftersom jag umgås nästan bara med killar i min klass så är det faktiskt rätt svårt att förstå deras skämt ibland.

När dem brukar skoja med mig och säga- "Hanna ja du duger i krig." . Menas det då att jag duger men inte mer?
Jag förstår att dem skämtar med mig. Så dum är jag faktiskt inte. Men man tar åt sig efter ett tag. Liksom som ett mindfuck.

Tjejer tar helt enkelt nästan allt personligt. Som om "någon säger att du är ful så kommer du ihåg det men när någon säger att du är vacker så glömmer du bort det lika fort som du hörde det." Sjukt eller hur???


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: