Förbannat


Ja , jag är nere fast glad. Det kanske ni har märkt? 
Jag tycker att just nu är allt så förbannat jobbigt och svårt.
Jag vågar inte chansa på någon eftersom jag vill inte bli så förbannat sårad IGEN.

Jag vill inte fästa mig vid någon. Jag vill bara gå under jorden. Jag överreagar. Jag är en liten skit som är 16 bast. Ja? Men jag vill bara vrida tillbaka tiden. Bara vara kär, bara vara så förbannat lycklig över allt. Oavsett hur förbannat jobbigt jag hade så hade jag i alla fall dig.

Jag är trött på alla dessa läxor, prov och tidiga morgon. Jag vill leva mitt liv. Jag vill flytta utomlands, träffa helt nytt folk och falla för någon underbar kille. Som faktiskt inte sårar mig. Jag vill bara sväva på rosa moln.
Jag vill träna.

Jag är inte olycklig jag vill bara så förbannat lycklig igen. Så där som förr.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: