Förlåt mig, förlåt mig.


Ibland värdesätter man helt fel människor. Och det har förstått de senaste veckorna.
Någon jag verkligen värdesätter högst på toppen av isberget är min allra bäste vän.
En person som känner mig utan och innan till.
Ingen har riktigt någonsin förstått hur pass mycket jag älskar denna människa..
Inte ens hon, inte ens jag själv ibland..

Jag skulle kapa mitt ena ben för henne. Seriöst nu!
Även om vi inte umgås lika mycket längre så spelar det ingen roll vilka vänner jag har funnit på vägen så har ingen kunnat nå hennes plats i mitt hjärta. Vi har upplevt nog allt. Jag delat minsta lilla hemlighet med henne.
Jag är så fruktansvärt ångerfull för lilla minsta sorg jag har åstadkommit i hennes liv. 
Hon är verkligen den ENDA utanför min familj som jag kan komma till tidigt på morgnen och gråta ut. 

T.om när jag och mitt x gjorde slut så bad jag pappa ringa henne, hon kom på en kvart och den kvarten hade hon hunnit ner till en butik och köpt en påse godis med bara mitt favorit godis. Och resten av den kvällen låg hon och höll om mig.

Jag har inte varit världens bäste vän på länge. Jag har handlat fel många gånger i olika stunder.
Jag har växt upp på ett sätt som har fått mig inse att ta dig efter någon annan har aldrig varit rätt.
För jag vet med säkerhet att du skulle vara den vännen som jag aldrig kommer att förlora. 

Så mycket fel jag har gjort. Och jag märker det nu i denna tid. Gör mig ont. 
Jag lovar en dag ska jag försöka ge dig allt tillbaka. För min kärlek till dig är större än till någon kärlek jag någonsin har upplevt, på riktigt. 

Jag älskar dig hundra gånger om och utan dig i mitt liv skulle inte vara ett fulbordat liv.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: