Hmm killar?


Ibland vill jag se vad killar tänker. Dem är så fruktansvärt konstiga. Jag tycker att jag SJÄLV är konstig men killar ni har slagit mig med häpnad. Ni är over the top. Det är väl pågrund utav att vi har olika hormoner?
Att vi tjejer tänker inte likadant som ni killar??

Det sägs att vi tjejer/kvinnor ska tänka som en man men vara som en kvinna.
Men hur fan ska vi kunna tänka som er killar när man inte ens vet hälften hur det ni tänker?

Vi har fått uppfattningen av att ni är oseriösa tills ni blir 35, knappt.. Att ni bara vill ha sex, att ni har svårt att låta oss tjejer bestämma lite. Och att ni tycker det är okej om ni pratar med andra tjejer men sedan får vi inte reagera. Ni låter inte heller oss prata med andra killar för då reagerar ni och det FÅR NI GÖRA.

Dock gäller inte detta alla killar och det vet jag mycket väl om. Men man har fått en del av dessa uppfattningar av killar ..

Jag funtar på att vara typ ensam resten av mitt liv och skaffa massvs med katter som kan hålla mig sällskap.
Om jag vill ha erotik så skaffar jag mig en rabbit eller sådan här uppblåst docka som jag kan låtsas som den lever på riktigt. Låter kanon!!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: