Yesterday was friday


Godmorgon! Igår var jag ute och åt med Siri, Philippa, Nika och Tilda.

Sedan åkte vi till Sollentuna, där det skulle vara någon hemma fest. Men ack vilken besvikelse, haha!
Nej men nja jag hade i alla fall inte speciellt roligt så vi drog hem tidigt.

Idag ska barnen komma hit.. Men det ska bli roligt att se dem igen.
Sedan ska jag gymma, äta osv osv. Senare ikväll ska jag träffa tjejerna. Nice. Tror det leder till fiesta?
Hur som haver så fick jag sova ut idag haha!

Ps. Jag vet att bilden på mig ser jävligt konstig ut. Men jag ville visa er kragen, hur det ser ut på mig bättre, än  bilderna från camen. Men bilden blev alldeles för ljus så jag var tvungen att fixa den så ni skulle kunna se lite av mitt ansikte haha!  


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: