Du lever för ditt liv och ingen annans.


Ibland är det lätt att glömma bort sig själv bland alla andra. Jag vill aldrig må så där dåligt som jag gjorde under ett tag i mitt liv då jag satte alla andra framför mig själv. Jag vågade aldrig säga min åsikt, vågade aldrig visa mina känslor. Men det har jag lärt mig idag att kunna. Idag glömmer jag inte bort mig själv, vad jag vill, vad jag känner, utan jag sätter mig själv före andra. För om jag ska kunna må bra samtidigt få andras vilja igenom måste jag vara nöjd med det jag vill först! Det kan se ut som jag är självisk men jag är bara självisk om jag glömmer mig själv. Du lever aldrig ditt liv för andra, därför kallas det ditt liv och inte deras. 




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: