Förjävlig dag...



Jag kan berätta om min otroligt underbara dag NOT!

Kommer till jobbet, är ytterst försenad i några minuter. Såg en hel massa män som skulle ha träning. 
Jag ber om ursäkt att jag är sen, men blev påhoppad med frågor om det var pojkvännen som fick mig att bli sen.

Konstig fråga men jag skrattade och sa nej (har inte ens en pojkvän).
Bad dem vänta tills jag hade larmat av, vad gör dom?
Dem försöker gå in! Tillslut lyssnade dem och jag fick larma av IFRED.

Efter en timma kom det en från laget springades mot mig och säger att jag ska larma ambulansen för en man har brutit fotleden. I alla panik och nervösitet ( just för detta har jag aldrig behövt göra på jobbet) ringer jag. 
Sedan när allt är klart och fixat kommer det upp en ANNAN man till mig och säger att ambulansen inte behöver komma.. I ett suck och ett leeande till mannen ringer jag tillbaka till 112 och avbokar allt. 

10 minuter efter det samtalet kommer den första mannen som jag pratade till mig och frågar när dem kommer. 
Jag- Vilka dem? 
1 mannen: Ambulansen
Jag: Men en man från laget bad mig att ringa tillbaka och säga att läget var stabilt 
1mannen: #%%/&)/)&#¤"%&%() menad till 2mannen. 

Så jag ringer tillbaka , tyckte det var ganska pinsamt för jag ringde för 10 min sedan och sa att allt var stabilt.. 
Anyway ambulansen kommer och han åker iväg till sjukhuset. 

Vid 10 tiden går kassan sönder, den piper och det kommer långa kvitton där det bara står *STRÖMAVBROTT*
Får panik och ringer min syster, hon vägleder mig men den fungerar inte, ringer till Solnahallen , Kristian vägleder mig men det fungerar inte så jag ringer min "chef" och HAN försöker vägleda mig men den fungerar inte.. Jävla apprat så jag fick skriva ner allt jag sålde idag.. 

Och männen som kom från hela första början sitter fortfarande med sin femte kopp kaffe och jag säger till dem snällt att om 5 min ska jag stänga. Får man ett trevligt svar? Nej.. 

Men finns en bra grej med denna dag min söta mamma kom och hämtade mig från jobbet! 

Men så kommer man hem och man ser sitt stökiga rum men man måste göra klart tentan först..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: